مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 28 خرداد 1398 ساعت 20:002019-06-18اقتصادي

حفاظت از منابع طبیعی بدون حضور مردم ممکن نیست


طبیعت رام، همراه و مستعد است و هر روز یک ظرفیت جدید از خود را پیش روی ما قرار می دهد اما متأسفانه ما چپکی نگاه می کنیم، - وزیر جهاد کشاورزی گفت: طبیعت رام، همراه و مستعد است و هر روز یک ظرفیت جدید از خود را پیش روی ما قرار می دهد اما متأسفانه ما چپکی نگاه می کنیم، طبیعت را تخریب می کنیم.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، منطقه ایلام، محمود حجتی در نشست تخصصی اقدام مشترک توسعه منابع طبیعی و آبخیزداری در منطقه زاگرس که در استانداری ایلام، اظهار کرد: وظیفه ی ما به عنوان حاکمیت این است که رمز و رازهای طبیعت را بشناسیم و برای مردم تشریح کنیم و طبیعت را هرچه بیشتر بارور کنیم.

وی با بیان اینکه حفاظت از منابع طبیعی منهای حضور مردم ناممکن است، تصریح کرد: طبیعت مهربان است و همه ی آنچه را که در اختیار دارد به ما ارزانی می دهد و برای حفاظت از منابع آب و خاک و توسعه منابع طبیعی هم خود ما در دانشگاه ها و در وزارت جهاد کشاورزی تحقیق و مطالعات و تجربه عملی داریم و می توانیم از تجربیات جهانی بهره بگیریم.

وزیر جهاد کشاورزی ادامه داد: خوشبختانه با فعالیت خوب سازمان های مردم نهاد حساسیت مردم به حفظ سرمایه های طبیعت بیشتر شده و همین امر کار را برای مسئولان راحت تر کرده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حفاظت از منابع طبیعی بدون حضور مردم ممکن نیست

حفاظت از منابع طبیعی بدون حضور مردم ممکن نیست