مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 28 خرداد 1398 ساعت 17:152019-06-18سياسي

گروه های مقاومت فلسطین درگذشت مرسی را تسلیت گفتند


گروه های مقاومت فلسطین درگذشت رییس جمهوری پیشین مصر را تسلیت گفتند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، به نقل از مرکز اطلاع رسانی فلسطین، این گروه ها در بیانیه ای تاکید کردند که محمد مرسی، رییس جمهوری پیشین مصر پس از عمری تلاش برای دفاع از قضایای امت و در رأس آن مسأله عادلانه فلسطین و قدس دار فانی را وداع گفت.

متن این بیانیه به شرح زیر است: گروه های مقاومت فلسطین با قلبی سرشار از ایمان به قضا و قدر الهی، درگذشت محمد مرسی، رییس جمهوری پیشین مصر را که عمر خود را وقف تلاش برای خدمت به قضایای امت اسلام و حمایت از فلسطین و مسجد الاقصی در برابر رژیم غاصب صهیونیستی نمود، تسلیت عرض می کنند.

ما امروز در شرایطی مرسی را با مواضع مردانه و شجاعانه اش از دست دادیم که نظام های عربی در تلاشی نافرجام برای تغییر مفهوم دشمن در منطقه، در تلاش برای عادی سازی روابط با دشمن صهیونیستی هستند.

درگذشت مرسی را خالصانه به خانواده ایشان، عموم ملت مصر و امت اسلامی و عربی تسلیت عرض کرده و از خداوند منان خواستاریم ایشان را قرین رحمت خویش فرموده و در بهشت برین جای دهد.

در همین حال، جنبش مقاومت اسلامی فلسطین (حماس) نیز درگذشت مرسی را به ملت این کشور، فلسطین، سراسر امت اسلامی و عربی و تمامی آزادگان جهان تسلیت گفت.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

گروه های مقاومت فلسطین درگذشت مرسی را تسلیت گفتند

گروه های مقاومت فلسطین درگذشت مرسی را تسلیت گفتند