مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 28 خرداد 1398 ساعت 16:262019-06-18سياسي

راهکار های استارت آپی حوزه انرژی معرفی شد


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه فناوری خبرگزاری دانشجو به نقل از مرکز ارتباطات و اطلاع رسانی معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری، ستاد توسعه فناوری های حوزه انرژی در راستای اجرای برنامه ملی آینده نگاری و ارتباط آن با اکوسیستم استارت آپی، - راهکار های استارت آپی حوزه انرژی در راستای اجرای برنامه ملی آینده نگاری و ارتباط آن با اکوسیستم استارت آپی معرفی شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه فناوری خبرگزاری دانشجو به نقل از مرکز ارتباطات و اطلاع رسانی معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری، ستاد توسعه فناوری های حوزه انرژی در راستای اجرای برنامه ملی آینده نگاری و ارتباط آن با اکوسیستم استارت آپی، مسائل و راهکار های استارت آپی در موضوعات استراتژیک معرفی شد.

با توجه به این موضوع که انرژی بسترساز تمام فعالیت های اقتصادی و تجاری جوامع مدرن است نمی توان به بحث توسعه پایدار پرداخت و از برنامه ریزی در این حوزه چشم پوشی کرد، در همین راستا تجربیات جهانی شرکت های استارت آپی و راهکار های آن ها در حوزه انرژی بررسی و معرفی شد.

وابستگی شدید تولید انرژی در ایران به سوخت های فسیلی به همراه بازده پایین و آلایندگی آن و لزوم تولید و توزیع انرژی با هزینه و بهره وری مناسب در مناطق دوردست و محروم از جمله چالش ها و فرصت های حوزه انرژی است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

راهکار های استارت آپی حوزه انرژی معرفی شد

راهکار های استارت آپی حوزه انرژی معرفی شد