مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 28 خرداد 1398 ساعت 16:062019-06-18سياسي

سود خالص!


مهدی طرفی؛ * مدتی است که کشور در وضعیت حساسی قرار دارد، شرایطی که جنگ تمام عیار با دشمنان درونی و بیرونی مجال برای توقف و استراحت را باقی نمی گذارد، - رسالت اصلی رسانه انتقال و پیگیری مسائل مردم از مسئولان است؛ حال اگر رسانه اولویت خود را درست تشخیص ندهد این مردم هستند که متضرر می شوند.

گروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو - مهدی طرفی؛ * مدتی است که کشور در وضعیت حساسی قرار دارد، شرایطی که جنگ تمام عیار با دشمنان درونی و بیرونی مجال برای توقف و استراحت را باقی نمی گذارد، در این وضعیت شناخت اولویت های کنشگری اهمیت ویژه ای دارد، اینکه ضریب اهمیت و پرداخت به چه موضوعی چقدر باشد.

در شرایطی که اولویت فعلی کشور مباحث معیشتی و اقتصادی است نارضایتی از عملکرد بعضی مسئولین و برآورده نشدن وعده های انتخاباتی کاندیدای پیروز دو سال و چهار سال گذشته باعث می شود اگر به موضوعی غیر در رسانه پرداخته شود مسئولینی که باید پاسخگو باشند فراموش شوند.

رسالت اصلی رسانه انتقال و پیگیری مسائل مردم از مسئولین است حال اگر رسانه اولویت خود را درست تشخیص ندهد این مردم هستند که متضرر می شوند.

در روز های اخیر به موضوعات فرعی به اندازه موضوعات اصلی پرداخته شد، همین مورد باعث می شود آن مسئله اصلی که نیاز نظام و مردم است دیده نشود یا کمتر دیده شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سود خالص!

سود خالص!