مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 28 خرداد 1398 ساعت 15:502019-06-18سياسي

بودجه مناسبی برای پژوهش های میدانی قرآن و سلامت وجود ندارد


قائم مقام دبیر کمیسیون توسعه پژوهش و آموزش عالی قرآنی در نظام سلامت با بیان اینکه پژوهش های میدانی بین رشته ای نیازمند صرف هزینه هستند، گفت: - در حال حاضر وضعیت خوبی برای بودجه برنامه های قرآنی به ویژه برنامه های بین رشته ای وجود ندارد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، حسام الدین علامه، قائم مقام دبیر کمیسیون توسعه پژوهش و آموزش عالی قرآنی در نظام سلامت در گفت وگو با ایکنا؛ با بیان اینکه عمده برنامه های این کمیسیون به دلیل غیرفعال شدن فضای دانشگاهی کم رنگ شده است، گفت: تا پیش از عید نوروز برنامه های ثابتی داشته و به طور منظم این برنامه ها انجام شد، اما پس از عید و متعاقباً ماه مبارک رمضان و امتحانات عملاً فضای دانشگاه ها غیرفعال و برخی از کارهای این کمیسیون که نیاز به فضای فعال دانشگاهی داشتند غیرفعال شده و عمدتاً به پس از مهرماه منتقل شدند.

وی افزود: از جمله فعالیت هایی که قرار است از مهرماه به صورت منظم انجام شود، برگزاری همایش های بین رشته ای اسلام و سلامت و کارگاه های قرآن و سلامت است.

البته تا پیش از مهرماه نیز در تلاش هستیم که یک یا دو کارگاه مرتبط با اسلام و سلامت را برگزار کنیم.

علامه در ادامه به تبیین وضعیت کنونی مطالعات قرآن و سلامت در این کمیسیون پرداخت و بیان کرد: ما به جز برگزاری کارگاه ها و همایش ها، کارهای خود را در حوزه ها و


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بودجه مناسبی برای پژوهش های میدانی قرآن و سلامت وجود ندارد

بودجه مناسبی برای پژوهش های میدانی قرآن و سلامت وجود ندارد