مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 28 خرداد 1398 ساعت 15:352019-06-18دانش

جزییات برگزاری مرحله دوم آزمون دکتری دانشگاه تربیت مدرس اعلام شد


مدیر همکاری های آموزشی و آزمون دانشگاه تربیت مدرس گفت: مرحله دوم آزمون ورودی دوره های دکتری تخصصی سال 98 این دانشگاه در 123 رشته گرایش دارای ظرفیت پذیرش دانشجو تا 4 تیرماه ادامه دارد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، دکتر بیژن هاشمی مدیر همکاری های آموزشی و آزمون دانشگاه تربیت مدرس ضمن بیان این مطلب به نحوه برگزاری آزمون دکتری دانشگاه اظهار داشت: در مرحله اول آزمون نیمه متمرکز دکتری که توسط سازمان سنجش آموزش کشور برگزار شده است بیش از 58 هزار داوطلب برای 518 ظرفیت پذیرش دانشگاه (شامل 438 ظرفیت روزانه و 80 ظرفیت نوبت دوم) به دانشگاه معرفی شدند که از این تعداد، 6032 داوطلب بر اساس حد نصاب مرحله نخست، مجاز به شرکت در مرحله دوم آزمون دکتری دانشگاه شدند.

این تعداد داوطلب اولیه متقاضی تحصیل در دانشگاه تربیت مدرس، حاکی از جاذبه و مقبولیت دانشگاه در بین داوطلبان ادامه تحصیل در دوره های دکتری تخصصی دارد.

هاشمی خاطرنشان کرد: در سال جاری دانشکده مدیریت و اقتصاد دارای بیشترین تعداد متقاضی در بین دانشکده های دانشگاه بوده است.

وی افزود: مرحله دوم آزمون دکتری تخصصی توسط هیأتی منتخب از اعضای هیأت علمی و مدیران گروه ها آموزشی تحت نظارت معاون آموزشی دانشکده و مدیریت همکاری های آموزشی و آزمون دانشگاه تربیت مدرس در 123 رشته – گرایش برگزار می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جزییات برگزاری مرحله دوم آزمون دکتری دانشگاه تربیت مدرس اعلام شد

جزییات برگزاری مرحله دوم آزمون دکتری دانشگاه تربیت مدرس اعلام شد