مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 28 خرداد 1398 ساعت 15:102019-06-18بين الملل

عریقات: کارگاه منامه محکوم به شکست است


دبیر کمیته اجرایی سازمان آزادی بخش فلسطین (ساف) در سخنانی گفت که کارگاه اقتصادی بحرین محکوم به شکست بوده و این کارگاه تلاشی برای پیاده کردن اصل مال در مقابل صلح است.

- دبیر کمیته اجرایی سازمان آزادی بخش فلسطین (ساف) در سخنانی گفت که کارگاه اقتصادی بحرین محکوم به شکست بوده و این کارگاه تلاشی برای پیاده کردن اصل "مال در مقابل صلح" است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، به نوشته روزنامه فرامنطقه ای القدس العربی،صائب عریقات، دبیر کمیته اجرایی سازمان آزادی بخش فلسطین (ساف) در واکنش به کارگاه اقتصادی بحرین به عنوان بخشی از طرح صلح آمریکا برای فلسطین و رژیم صهیونیستی اظهار کرد: کارگاه اقتصادی بحرین که آمریکا به دنبال برگزاری آن در ماه آتی میلادی بوده، طرحی برای تبدیل اصل زمین در مقابل صلح به اصل مال در مقابل صلح است.

وی ضمن محکومیت سیاست های آمریکا در قبال مسأله فلسطین، گفت که کارگاه اقتصادی بحرین محکوم به شکست است.

عریقات در ادامه تصریح کرد: آمریکا بخش سیاسی معامله قرن را با به رسمیت شناختن قدس به عنوان پایتخت اسراییل، انتقال سفارت خود به آن، مشروع کردن شهرک سازی، تلاش برای نابود کردن آژانس کار و امداد آوارگان فلسطینی (آنروا) و به رسمیت شناختن حاکمیت اسراییل بر بلندی های جولان اجرا کرد و حالا تنها بخش اقتصادی آن باقی مانده است و آنها


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

عریقات: کارگاه منامه محکوم به شکست است

عریقات: کارگاه منامه محکوم به شکست است