مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 28 خرداد 1398 ساعت 14:102019-06-18اقتصادي

ناوگان حمل و نقل کرمانشاه پیرتر از میانگین کشور است


مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان کرمانشاه با اشاره به بالا بودن عمر ناوگان حمل و نقل عمومی برون شهری استان نسبت به میانگین کشور، گفت: - ناوگان حمل و نقل کرمانشاه "پیرتر" از میانگین کشور است مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان کرمانشاه با اشاره به بالا بودن عمر ناوگان حمل و نقل عمومی برون شهری استان نسبت به میانگین کشور، گفت: سن مینی بوس های کرمانشاه به حدود 30 سال رسیده است.

فریبرز کرمی در گفت و گو با خبرنگار ایسنا، با بیان اینکه میانگین عمر ناوگان حمل و نقل استان کرمانشاه بیشتر از میانگین کشوری است، اظهار کرد: میانگین عمر مینی بوس ها 30 سال، کامیون ها 17 سال، اتوبوس ها 10 تا 12 سال و سواری کرایه هشت سال است.

وی افزود: هم اکنون بیش از 210 دستگاه اتوبوس، بیش از 960 دستگاه مینی بوس و بیش از 900 دستگاه سواری، جابجایی مسافران برون شهری را در استان بر عهده دارند.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان با بیان اینکه قانونی برای جلوگیری از تردد خودروهای با سن بالا در کشور وجود ندارد، یادآوری کرد: اگرچه محدودیت هایی برای تردد خودروها اعمال می شود، اما ممنوعیت تردد کامل وجود ندارد.

کرمی خاطرنشان کرد: در کشور برای تردد مینی بوس های با عمر بیش از 25 سال، اتوبوس و کامیون با عمر بیش از 15 سال و سواری با عمر بیش از 10 سال محدودیت های


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ناوگان حمل و نقل کرمانشاه پیرتر از میانگین کشور است

ناوگان حمل و نقل کرمانشاه پیرتر از میانگین کشور است