مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 28 خرداد 1398 ساعت 12:302019-06-18سياسي

شمخانی: خروج آمریکا از برجام و بی عملی اروپا، مانع گفت وگو برای رفع چالش هاست


دبیر شورای عالی امنیت ملی کشورمان تاکید کرد: سیاست های تروریستی نوین آمریکا هویت و حاکمیت ملی کشورها را هدف گرفته است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، دریابان علی شمخانی دبیر شورای عالی امنیت ملی در دهمین اجلاس بین المللی نمایندگان عالی امور امنیتی کشورها در شهر اوفا گفت: امروز ماهیت، شکل و شیوه تهدیدات امنیتی تغییر کرده است و متاسفانه شاهد رشد سریع تهدیدات نوین و ترکیبی(هیبریدی) در جهان هستیم.

وی امنیت و توسعه پایدار را دو مفهوم به هم پیوسته عنوان کرد و افزود: تهدیدات نوین امنیتی مرزهای زمینی، هوایی و دریایی را پشت سر گذارده و امروز یک ویروس نرم افزاری می تواند کار سلاح هسته ای را انجام دهد.

شمخانی با اشاره به اقدامات آمریکا و رژیم صهیونیستی در استفاده از ویروس استاکس نت برای آسیب زدن به تاسیسات هسته ای ایران گفت: سکوت و یا واکنش ضعیف جهانی به این تهاجم سایبری موجب شد تا امروزه آمریکا این جسارت را پیدا کند تا حمله سایبری به تاسیسات برق کشور ونزوئلا را انجام دهد.

وی افزود: با کمال تاسف امروز ابزارهای جدید جنگ در کنار سلاح های متعارف و نامتعارف در اختیار جنگ طلبان قرار گرفته است دبیر شورای عالی امنیت ملی، آمریکای ترامپ را جنگ طلب ترین کشور در طول دوران موجودیتش توصیف کرد و خاطر نشان ساخت: آمریکا امنیت نظام بین الملل را با یک جانبه گرا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شمخانی: خروج آمریکا از برجام و بی عملی اروپا، مانع گفت وگو برای رفع چالش هاست

شمخانی: خروج آمریکا از برجام و بی عملی اروپا، مانع گفت وگو برای رفع چالش هاست