مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 28 خرداد 1398 ساعت 12:102019-06-18سياسي

نجفی توانا: تا وقتی مسکن، کالا محسوب شود، مشکلات این حوزه مرتفع نخواهد شد


مسکن کالا تلقی نمی شود اما سیاست حاکم بر این بخش در کشور آن را تبدیل به کالا کرده و تا زمانی که از این حالت خارج نشویم و سرمایه ها به بخش تولید هدایت نشود، - نجفی توانا: تا زمانی که مسکن کالا محسوب شود، مشکلات این حوزه مرتفع نخواهد شد یک حقوقدان گفت: مسکن کالا تلقی نمی شود اما سیاست حاکم بر این بخش در کشور آن را تبدیل به کالا کرده و تا زمانی که از این حالت خارج نشویم و سرمایه ها به بخش تولید هدایت نشود، عملاً تحقق حقوق طبیعی و اساسی مندرج در قوانین برای ملت میسور نخواهد شد.

علی نجفی توانا در رابطه با اصل 31 قانون اساسی که بیان می دارد داشتن مسکن متناسب با نیاز، حق هر فرد و خانواده ایرانی است.

دولت موظف است با رعایت اولویت برای آنها که نیازمندترند به خصوص روستانشینان و کارگران زمینه اجرای این اصل را فراهم کند ، اظهار کرد: دولت در هر جامعه متولی و متصدی اداره کشور به عنوان نماینده ملت تلقی شده و مجموعه امکانات جامعه برای اجرای وظایف محوله به این نهاد واگذار می گردد.

در واقع بین دولت و ملت در تمام دنیا یک قرارداد نانوشته و در عین حال نوشته ای وجود دارد.

این رابطه حقوقی به صورت نانوشته در ذات و طبیعت خود حقی برای آحاد مردم تحت حاکمیت و تکلیفی برای دولت ایجاب می کند و در چارچوب عقد اجتماعی یا میثاق ملی که حقوقدانان آن را در چارچوب قا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نجفی توانا: تا وقتی مسکن، کالا محسوب شود، مشکلات این حوزه مرتفع نخواهد شد

نجفی توانا: تا وقتی مسکن، کالا محسوب شود، مشکلات این حوزه مرتفع نخواهد شد