مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 28 خرداد 1398 ساعت 10:502019-06-18سياسي

درخواست نمایندگان دموکرات برای تحقیقات علیه فعالیت های غیرمجاز انتخاباتی کوشنر


دو نماینده دموکرات از دفتر بازرسی ویژه آمریکا درخواست کرده اند، تحقیقاتی را علیه جارد کوشنر برای بررسی اتهام فعالیت غیرمجاز در راستای جمع آوری کمک مالی برای کمپین انتخاباتی صورت دهد.

- دو نماینده دموکرات از دفتر بازرسی ویژه آمریکا درخواست کرده اند، تحقیقاتی را علیه جارد کوشنر برای بررسی اتهام "فعالیت غیرمجاز در راستای جمع آوری کمک مالی برای کمپین انتخاباتی" صورت دهد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، به دنبال گزارش هایی که ماه گذشته میلادی درباره دیدار جارد کوشنر، داماد و مشاور ارشد رییس جمهور آمریکا با اهداکنندگان مالی سیاسی مهم در کاخ سفید، منتشر شد دو نماینده دموکرات از دفتر بازرسی ویژه آمریکا آغاز تحقیقات علیه کوشنر را خواستار شدند.

به نوشته روزنامه ایندیپندنت، تد لیو، نماینده دموکرات کالیفرنیا که همواره از زمان پیوستن کوشنر به دولت ترامپ خواستار استعفای او بوده، همراه با دان بیر، نماینده دموکرات ویرجینبا نامه ای به دفتر بازرسی ویژه ارسال کرده اند و طی آن کوشنر را به دلیل داشتن نقش مستقیم در جمع آوری کمک مالی برای کمپین انتخاباتی 2020 دونالد ترامپ به نقض قانون هَچ متهم کرده اند.

براساس قانون هچ، به جز رییس جمهوری، معاون او و شماری از مقام های بلندپایه مشخص، مابقی کارکنان امور اجرایی در اداره های دولت فدرال، از دخالت


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

درخواست نمایندگان دموکرات برای تحقیقات علیه فعالیت های غیرمجاز انتخاباتی کوشنر

درخواست نمایندگان دموکرات برای تحقیقات علیه فعالیت های غیرمجاز انتخاباتی کوشنر