مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 28 خرداد 1398 ساعت 10:502019-06-18اقتصادي

توزیع عادلانه آب صورت نمی گیرد


ما طرحی را به وزارت نیرو بردیم که براساس آن مردم داوطلبانه مصرف آب را کاهش بدهند و در عوض تسهیلات کم بهره برای کشت گلخانه ای به آنها پرداخت کنیم و این طرح را به وزارت نیرو ارایه داده ایم که این طرح پس از تصویب در کارگروه سازگاری با کم آبی استان، - در سطح کشور نیز تصویب شده و اعتبارات لازم از سوی صندوق توسعه ملی به آن اختصاص خواهد یافت.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، دکتر محمدجواد فدایی امروز 28 خرداد ماه در جلسه شورای پیشگیری از وقوع جرم دادگستری استان کرمان به مناسبت گرامیداشت هفته قوه قضاییه با اشاره به مطالب مطرح شده در زمینه مسدود کردن چاه های غیرمجاز اظهار کرد: باید کنتورهای حجمی نصب شود و تعدیل پروانه ها نیز اقدامی درست است که باید برای آن راهکاری تنظیم شود.

وی افزود: اکنون توزیع عادلانه آب صورت نمی گیرد در حالی که قانون توزیع عادلانه آب را داریم.

فدایی در ادامه تصریح کرد: در جلسه ای که هفته گذشته در وزارت نیرو داشتیم، اعلام شد که وزارت نیرو طی دو هفته آینده دستورالعملی برای نصب کنتورهای حجمی اعلام می کند که این تصمیم سراسری گام خوبی در راستای ساماندهی چاه های مجاز و غیرمجاز است.

استاندار کرمان بیان کرد: ما طرحی را به وزارت نیرو بردیم که براساس آن مردم داوطلبانه مصرف آب را کاهش بدهند و در عوض تسهیلات کم بهره برای کشت گلخانه ای به آئ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

توزیع عادلانه آب صورت نمی گیرد

توزیع عادلانه آب صورت نمی گیرد