مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 28 خرداد 1398 ساعت 10:502019-06-18بين الملل

سناریوی دیگری از سفر شینزو آبه


«آقای آبه، به نظر شما ملت ایران چگونه دومرتبه با آمریکایی ها پای میز مذاکره بنشیند و دنبال توافق باشد؟ آقای آبه، چه تضمینی وجود دارد که آمریکایی ها هر تعهد، - آقای آبه، به نظر شما ملت ایران چگونه دومرتبه با آمریکایی ها پای میز مذاکره بنشیند و دنبال توافق باشد؟ آقای آبه، چه تضمینی وجود دارد که آمریکایی ها هر تعهد، توافق و سند بین المللی را که امضا می کنند پای آن بایستند؟ به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، صادق زیباکلام در یادداشتی در روزنامه آرمان امروز نوشت: تصور کنیم که این بار به جای آن که آب پاکی روی دست شینزو آبه، نخست وزیر ژاپن و آمریکایی ها ریخته شود، جور دیگری برخورد می شد.

بدین معنا که به آقای آبه گفته می شد که مردم ایران خاطرات خوبی از آمریکایی ها ندارند.

به گذشته ها کاری نداریم به کودتای 28 مرداد، حمایت آمریکایی ها از محمدرضا پهلوی و مساله جنگ و فعلاً به آنها نمی پردازیم اما همه دنیا شاهد بود که قریب به دو سال مذاکرات نفس گیر با آمریکایی ها صورت گرفت و توافقی بین المللی به نام برجام شکل گرفت اما هنوز جوهر آن خشک نشده بود که ما دیدیم آمریکایی ها یکجانبه از آن خارج شدند.

بنابراین آقای آبه، به نظر شما ملت ایران چگونه دومرتبه با آمریکایی ها پای میز مذاکره بنشیند و دنبال توافق باشد؟ آقای آبه، چه تضمینی وجود دارد که آمریکایی ها هر تعهد،


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سناریوی دیگری از سفر شینزو آبه

سناریوی دیگری از سفر شینزو آبه