مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 28 خرداد 1398 ساعت 10:402019-06-18اقتصادي

بخشی از گرانی اجاره ها حباب است


رییس اتحادیه مشاورین املاک کرمانشاه با بیان اینکه بنگاه داران هیچ نقشی در افزایش قیمت اجاره بها ندارند، گفت: بخشی از گرانی مسکن حباب است و خواهد شکست.

- محسن ملکی در گفت و گو با خبرنگار ایسنا، با اشاره به افزایش سرسام آور قیمت مسکن طی چند وقت اخیر، اظهار کرد: نمی توانم درصد دقیقی درباره میزان افزایش قیمت ها اعلام کنم، اما میزان افزایش نسبت به سال قبل به هیچ عنوان منطقی نیست.

وی ادامه داد: این افزایش قیمت ها هم در بخش اجاره بها و هم خرید و فروش مشاهده می شود، اما حساسیت و نگرانی بیشتری در بخش اجاره وجود دارد.

رییس اتحادیه مشاورین املاک کرمانشاه با بیان اینکه این افزایش قیمت دلایل متعددی دارد، عنوان کرد: افزایش چند برابری قیمت مصالح ساختمانی و دستمزد نیروی کار از عامل اصلی بالا رفتن قیمت ملک است.

به گفته ملکی، بخشی از این افزایش نیز ناشی از جو روانی است که البته نباید اجازه دهیم این جو روانی بر بازار غالب شود.

وی تاکید کرد: البته همه این موارد باعث گرانی تا این اندازه نمی شود و بخشی از افزایش قیمت مسکن حتی در بخش رهن و اجاره حباب است که دیر یا زود شکسته خواهد شد.

وی با بیان اینکه مشاورین املاک به هیچ عنوان نقشی در افزایش قیمت ها ندارند، اضافه کرد: وقتی که قیمت ها بالا برود بازار دچار رکود خواهد شد و معاملات بنگاه ها نیز کم می ش


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بخشی از گرانی اجاره ها حباب است

بخشی از گرانی اجاره ها حباب است