مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 28 خرداد 1398 ساعت 10:402019-06-18اقتصادي

مواد اولیه تولیدات مؤسسه رازی بدون دردسر ترخیص می شود


مدیرکل گمرک استان البرز از آمادگی برای تسهیل صادرات محصولات مؤسسه رازی خبر داد و گفت: ترخیص مواد اولیه تولیدات این مؤسسه در اولویت است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، غلامرضا نوحی در نشست مشترک با رییس مؤسسه رازی اظهار کرد: مؤسسه رازی با تحقیقات گسترده و تولید محصولات و فرآورده های بیولوژیک موردنیاز کشور، نقشی برجسته در تأمین و حفظ سلامتی جامعه ایفا می کند و این واقعیت بر کسی پوشیده نیست.

وی بابیان اینکه یکی از وظایف گمرک تأمین سلامت جامعه است، یادآور شد: مؤسسه رازی در سالیان متعدد فعالیت خود به خوبی این رسالت را بر عهده داشته و لازم است شرایط مناسب برای ادامه فعالیت این مجموعه بزرگ و استراتژیک کشور فراهم شود.

مدیرکل گمرک استان البرز هدف از این بازدید را آشنایی بیشتر با فعالیت های مؤسسه رازی و کمک به رفع مشکلات آن در بخش گمرک عنوان کرد و افزود: تلاش می کنیم با کاهش فرآیند تشریفات و افزایش سرعت ترخیص مواد اولیه از فرودگاه، گامی مؤثر در حمایت از سلامت مردم کشور برداریم.

نوحی با تأکید بر اولویت قرارگیری ترخیص کالاهای مؤسسه رازی، تصریح کرد: در صورت آماده بودن شرایط اختصاصی انبار در مؤسسه رازی، اگر کالایی از فرودگاه امام خمینی (ره) در بحث ترانزیت وجود داشته باشد، به سرعت ترخیص خواهد شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مواد اولیه تولیدات مؤسسه رازی بدون دردسر ترخیص می شود

مواد اولیه تولیدات مؤسسه رازی بدون دردسر ترخیص می شود