مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 28 خرداد 1398 ساعت 10:252019-06-18سياسي

مردی که نه بازرگان شد، نه اردوغان


غروب روز 27 خرداد 1398 یک بار دیگر نام «محمد مُرسی» نخستین رییس جمهوری برآمده از اولین انتخابات رقابتی در مصر خبر اول رسانه های جهان شد اما این بار نه به خاطر بازگشت به قدرت یا رفع اتهامات یا خلاصی از دست کودتاگران که به خاطر مرگ.

- غروب روز 27 خرداد 1398 یک بار دیگر نام محمد مُرسی نخستین رییس جمهوری برآمده از اولین انتخابات رقابتی در مصر خبر اول رسانه های جهان شد اما این بار نه به خاطر بازگشت به قدرت یا رفع اتهامات یا خلاصی از دست کودتاگران که به خاطر مرگ.

آن هم نه روی تخت بیمارستان یا درخانه که در جلسه دادگاه؛ محاکمه هایی فرسایشی که او را از رمق انداخته و خسته و فرسوده کرده بود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، مهرداد خدیر در ادامه یادداشت خود در عصر ایران نوشت: صِرف مرگ یک سیاست مدار ولو از قدرت بیرون رفته یا خلع شده باشد، خبر است چه رسد به اینکه در میانه دادگاه از حال برود و دیگربه هوش نیاید و تمام.

و این سرنوشت مردی است که تیر 1391 در انتخاباتی که البته نیمی از مردم مصر در آن شرکت نداشتند به عنوان جانشین حُسنی مبارک بر کرسی ریاست جمهوری مصر نشست و دو ماه بعد به تهران سفر کرد تا در اجلاس جنبش غیر متعهدها شرکت کند و ریاست آن را تحویل دهد ولی در تیر 92 در پی کودتای عبدالفتاح سیسی سرنگون و زندانی شد و این 6 سال را بین زندان و دادگاه و حبس خانگی یا تحت نظر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مردی که نه بازرگان شد، نه اردوغان

مردی که نه بازرگان شد، نه اردوغان