مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 28 خرداد 1398 ساعت 10:152019-06-18اقتصادي

عضو اتاق ایران: تصمیمات یک شبه بلای جان صادرات است


نایب رییس کمیسیون سرمایه گذاری اتاق بازرگانی ایران گفت: در شرایطی که صادرکنندگان ایرانی برای پیدا کردن بازار در شرایط تحریم با محدودیت های جدی مواجهند، - برخی تصمیمات یک شبه و دستورالعمل های متناقض کار را برای صادرات دشوارتر می کند.

مهدی علیپور در گفت وگو با ایسنا، اظهار کرد: ما در سال های گذشته نیز با مشکلات تحریم مواجه بوده ایم اما آنچه امروز با آن روبه رو هستیم، دشوار شدن پیدا کردن بازارهایی است که همچنان بتوان در آنها با توجه به اهداف اقتصادی کشور، در مسیر توسعه صادرات غیرنفتی حرکت کرد.

به گفته وی، بخش خصوصی تلاش کرده با پیدا کردن مسیرهای جدید شانس خود را برای افزایش بازارهایش بالا ببرد اما با این وجود مقدمات داخلی کار در رسیدن به این هدف بسیار اهمیت دارند.

نایب رییس کمیسیون سرمایه گذاری اتاق بازرگانی ایران با بیان این که در شرایط فعلی نمی توان انتظار داشت دولت بعضی از گره های اقتصادی موجود را رفع کند، توضیح داد: با توجه به تحریم های فعلی این که ما توقع داشته باشیم دولت بتواند مسائلی همچون محدودیت همکاری بانک ها با ایران را برطرف کند، به دور از واقعیت است، اما در عین حال انتظار داریم که اگر گره ای باز نمی شود لااقل به مشکلات قبلی گره ای جدید اضافه نشود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

عضو اتاق ایران: تصمیمات یک شبه بلای جان صادرات است

عضو اتاق ایران: تصمیمات یک شبه بلای جان صادرات است