مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 28 خرداد 1398 ساعت 09:562019-06-18اقتصادي

افزایش عوارض نباید به بازار شوک وارد کند


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، افشین حبیب زاده عضو شورای شهر تهران در جلسه امروز شورای شهر به لایحه افزایش عوارض ساخت و ساز اشاره کرد و گفت: - عضو شورای شهر تهران با تأکید بر اینکه عوارض ساخت و ساز نباید به بازار شوک وارد کند، گفت: تعدیل عوارض باید با شیب ملایم و طی سه سال صورت گیرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، افشین حبیب زاده عضو شورای شهر تهران در جلسه امروز شورای شهر به لایحه افزایش عوارض ساخت و ساز اشاره کرد و گفت: این لایحه سال گذشته برای املاک دارای صدور پروانه تصویب شد و تبصره هایی برای آن در شورا در نظر گرفتیم و بر اساس این لایحه شهرداری مکلف شد تا پایان خرداد نسبت به تعدیل ضرایب بلوک های شهرداری بر اساس دفترچه معاملاتی املاک اقدام کند.

وی گفت: نرخ تورم در مسکن بسیار بالاتر از نرخ تورم نسبی کشور است و اگر می خواستیم عوارض را بر اساس این موضوع در نظر بگیریم قیمت ها بسیار بالا می رفت.

حبیب زاده تأکید کرد: از دوستان در شورا خواستار هستم که به تعدیلات این لایحه و کلیات آن رأی دهند.

در ادامه بهاره آروین عضو دیگر شورای شهر گفت: امروز در حال تصمیم گیری مهمی در مورد عوارض هستیم و این مسئله نه به جهت محتوا بلکه به دلیل جایگاه شورای پنجم بسیار حائز اهمیت است لذا پیشنهاد می دهم با دقت نظر و با استدلال کافی به ک


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

افزایش عوارض نباید به بازار شوک وارد کند

افزایش عوارض نباید به بازار شوک وارد کند