مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 28 خرداد 1398 ساعت 09:202019-06-18بين الملل

مسئول آمریکایی: واشنگتن مقامات اسراییلی را برای حضور در نشست منامه دعوت نخواهد کرد


یک مسئول برجسته در دولت آمریکا اعلام کرد که کاخ سفید مسئولان دولت اسراییل را برای حضور در کنفرانس بحرین دعوت نخواهد کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، به نقل از الیوم السابع، این مسئول آمریکایی که خواست نامش فاش نشود، تصریح کرد: کاخ سفید قصد ندارد مسئولان دولت اسراییل را به کنفرانس منامه که هدف از آن حمایت از طرح فعال سازی اقتصاد فلسطین است، دعوت کند و دولت آمریکا تلاش دارد تا این کنفرانس به دور از فضای سیاسی برگزار کند.

این مقام آمریکایی همچنین اعلام کرد: ما تاجران اسراییلی و فلسطینی را دعوت می کنیم و تا حد امکان از سیاست دوری خواهیم کرد.

وی همچنین گفت: پیش بینی می شود که نمایندگانی از محافل کاری فلسطین در این کنفرانس حضور داشته باشند، اما مسئولان دولت فلسطین در آن حضور نخواهند داشت چرا که آنها طرح صلح موسوم به معامله قرن که جارد کوشنر، مشاور و داماد دونالد ترامپ، رییس جمهوری آمریکا آن را رهبری می کند، تحریم کرده اند.

معامله قرن اسم رسانه ای طرح صلح دولت دونالد ترامپ است و گفته می شود که این طرح فلسطینی ها را مجبور به امتیازدهی های ناعادلانه به نفع اسراییل از جمله در مورد وضعیت قدس و آوارگان فلسطینی می کند.

آمریکا و بحرین ماه گذشته میلادی در بیانیه مشترکی از برگزاری یک کارگاه اقتصادی در منامه طی روزهای 25 و 26 ژوئن جاری با هدف تشو


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مسئول آمریکایی: واشنگتن مقامات اسراییلی را برای حضور در نشست منامه دعوت نخواهد کرد

مسئول آمریکایی: واشنگتن مقامات اسراییلی را برای حضور در نشست منامه دعوت نخواهد کرد