مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 28 خرداد 1398 ساعت 08:512019-06-18دانش

درس آشنایی با قرآن کریم تا آغاز سال تحصیلی جدید بازنگری می شود


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار دانشگاه خبرگزاری دانشجو، عبدالمجید طالب تاش، رییس پژوهشکده قرآن و عترت دانشگاه آزاد در حاشیه نخستین نشست هم اندیشی اعضای هیئت گزینش مدرسان درس آشنایی با قرآن کریم دانشگاه آزاد اسلامی در دانشگاه آزاد اسلامی مشهد با تأکید بر این مطلب .

- رییس پژوهشکده قرآن و عترت دانشگاه آزاد اسلامی از بازنگری درس آشنایی با قرآن کریم به منظور تقویت آموزش و به روزرسانی این درس خبر داد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار دانشگاه خبرگزاری دانشجو، عبدالمجید طالب تاش، رییس پژوهشکده قرآن و عترت دانشگاه آزاد در حاشیه نخستین نشست هم اندیشی اعضای هیئت گزینش مدرسان درس آشنایی با قرآن کریم دانشگاه آزاد اسلامی در دانشگاه آزاد اسلامی مشهد با تأکید بر این مطلب که در هر نیمسال تحصیلی بیش از یک هزار کلاس درس آشنایی با قرآن کریم در دانشگاه آزاد اسلامی منعقد می شود، گفت: به منظور تقویت آموزش و به روزرسانی این درس، کتاب فعلی در حال بازنگری است که همکاران معاونت فرهنگی و دانشجویی واحد تبریز مسئولیت بازنگری کتاب را برعهده گرفته اند و ان شاءالله تا آغاز سال تحصیلی جدید شاهد تغییر کتاب درسی خواهیم بود.

وی هدف از این نشست را هم فکری و تبادل نظر درباره شاخص های ارزیابی به منظور یکسان کردن معیار های اعطای مجوز به مدرسان بیان کرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

درس آشنایی با قرآن کریم تا آغاز سال تحصیلی جدید بازنگری می شود

درس آشنایی با قرآن کریم تا آغاز سال تحصیلی جدید بازنگری می شود