مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 28 خرداد 1398 ساعت 08:202019-06-18سياسي

لغو روز دوم کنسرت فرزاد فرخ در بجنورد با حکم دادستان


سرپرست معاونت امور هنری اداره کل فرهنگ وارشاد اسلامی خراسان شمالی گفت: اجرای سوم از روز دوم کنسرت فرزاد فرخ در بجنورد با حکم دادستان لغو شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، به نقل از پایگاه اطلاع رسانی و روابط عمومی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان ابوالحسن حیدری با اشاره به اینکه تمامی فرآیندهای قانونی لازم برای اجرای کنسرت فرزاد فرخ در هتل داریوش بجنورد طی شده بود، افزود: همچنین مکاتبات لازم با فرماندار بجنورد و فرماندهی انتظامی به انجام رسید که در نهایت هر دو مرجع برای اجرای برنامه اعلام هماهنگی و همکاری نمودند.

وی اظهار کرد: علاوه بر این، جلسه هماهنگی دیگری با حضور نمایندگان فرمانداری، نیروی انتظامی، مجموعه داریوش و مدیر مؤسسه مجری قبل از اجرای کنسرت برگزار شد.

وی تصریح کرد: با توجه به متن مجوز، اجرای برنامه در دو روز و هرروز در ساعات 18:30 و 21:30 پیش بینی شد در روز اول به دلایلی همچون تنظیم صدا، اجرای اول با تأخیر آغاز شد که همین امر باعث شد در مجموع پایان اجراهای روز اول با تأخیر چهل دقیقه ای همراه شود.

حیدری اضافه کرد: در روز دوم همکاران نیروی انتظامی در خصوص ساعات اجرا و نیز مدیریت سالن مواردی را طرح نمودند که مجموعه اقدامات و پیش بینی های فرهنگ و ارشاد اسلامی برای نظم و انضباط و رعایت شئونات اسلامی تشریح شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

لغو روز دوم کنسرت فرزاد فرخ در بجنورد با حکم دادستان

لغو روز دوم کنسرت فرزاد فرخ در بجنورد با حکم دادستان