مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 28 خرداد 1398 ساعت 07:552019-06-18سياسي

باز شدن قفل نوسازی اتوبوس ها / ادامه سیاست جایگزینی مینی بوس های فرسوده


معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری تهران از باز شدن قفل نوسازی اتوبوس ها با تصمیم دولت خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، محسن پورسید آقایی صبح امروز در مراسم رونمایی از ناوگان جدید اتوبوسرانی پایتخت با بیان این که متاسفانه طی سال های اخیر مینی بوس از چرخه حمل و نقل حذف شده که این امری اشتباه بود، گفت: چرا که برخی خطوط به دلیل کمبود مسافر و فاصله کوتاه، کشش این که اتوبوس داشته باشند را ندارند و می توانیم برای این خطوط از مینی بوس استفاده کنیم.

وی با بیان این که مراسم امروز حاصل یکسال تلاش همکاران مان است، اظهار کرد: مسیرهای مناسب برای مینی بوس پیش بینی شده است و از خطوط مختلف اتوبوسرانی آمارگیری کردیم و خطوط مینی بوس جدید مشخص شد.

معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری تهران با بیان این که خوشبختانه وزارت کشور در نوسازی مینی بوس ها یارانه را پرداخت کرد و پست بانک نیز کارهای بانکی آن را تقبل کرد، افزود: ان شاءالله سیاست جایگزینی مینی بوس های نو را تا 800 دستگاه مینی بوس ادامه می دهیم.

وی با بیان این که نگران دودزا بودن این اتوبوس ها نیستیم؛ چرا که مجهز به فیلتر دوده هستند و این فیلترهای دوده ما را از عوارض خودروهای دیزلی نجات می دهند، افزود: براساس برنامه ریزی های انجام شده در نظر داریم برای مابقی اتوبوس های فعلی از جمله بی آر تی ها نیز فیلتر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

باز شدن قفل نوسازی اتوبوس ها / ادامه سیاست جایگزینی مینی بوس های فرسوده

باز شدن قفل نوسازی اتوبوس ها / ادامه سیاست جایگزینی مینی بوس های فرسوده