مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 27 خرداد 1398 ساعت 17:552019-06-17اقتصادي

ریشه کنی فقر، توسعه پایدار و همکاری در زمینه تغییرات اقلیمی اولویت هستند


وزیر کار ایران در اجلاس وزرای کار جنبش عدم تعهد در ژنو سوییس گفت: مهم ترین مسائل مطرح در آینده کار، ریشه کنی فقر، توسعه پایدار و همکاری در زمینه تغییرات اقلیمی است.

- ریشه کنی فقر، توسعه پایدار و همکاری در زمینه تغییرات اقلیمی اولویت هستند وزیر کار ایران در اجلاس وزرای کار جنبش عدم تعهد در ژنو سوییس گفت: مهم ترین مسائل مطرح در آینده کار، ریشه کنی فقر، توسعه پایدار و همکاری در زمینه تغییرات اقلیمی است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، محمد شریعتمداری، وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی امروز 27 خرداد با حضور در یکصد و هشتمین کنفرانس بین المللی کار در اجلاس وزرای کار جنبش عدم تعهد که در ژنو سوییس در حال برگزاری است گفت: ما امروز به مناسبت سده متن بیانیه وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی در این اجلاس به شرح زیر است: ما امروز به مناسبت سده سازمان بین المللی کار در ژنو گرد هم آمده ایم تا در خصوص مهم ترین مسائل مطرح در دنیای کار، به ویژه آینده کار، ریشه کنی فقر، اهداف توسعه پایدار و نیز همکاری در زمینه تغییرات اقلیمی با یکدیگر همفکری کنیم.

هم اکنون دنیای کار دستخوش تغییرات عظیمی است.

نیروها و عواملی چند، از تحولات دائمی فن آوری و آثار تغییرات اقلیمی گرفته تا ویژگی های تغییرپذیر تولید و اشتغال آن را دگرگون می کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ریشه کنی فقر، توسعه پایدار و همکاری در زمینه تغییرات اقلیمی اولویت هستند

ریشه کنی فقر، توسعه پایدار و همکاری در زمینه تغییرات اقلیمی اولویت هستند