مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 27 خرداد 1398 ساعت 15:212019-06-17فرهنگي

نقش فروشی در سینما و تلویزیون حقیقت دارد


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو، شبکه آی فیلم این شب ها سریال در جستجوی آرامش را تکرار می کند که محمد متوسلانی بازیگر قدیمی سینما و تلویزیون و کارگردان کفش های میرزا نوروز که مردم با آن خاطره دارند، - متوسلانی اعتقاد دارد اگر عمده پیشکسوتان ما به نقش فروشی و تقسیم نقش در مهمانی های آنچنانی اشاره می کنند یا از رانت و مافیا رنج می برند، حقیقت دارد؛ امروز واقعاً برخی از تهیه کنندگان صرفاً سرمایه گذار، محتوا را قربانی کرده اند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو، شبکه آی فیلم این شب ها سریال در جستجوی آرامش را تکرار می کند که محمد متوسلانی بازیگر قدیمی سینما و تلویزیون و کارگردان کفش های میرزا نوروز که مردم با آن خاطره دارند، پخش می شود.

البته او سریال گاهی به پشت سر نگاه کن را هم سال 94 برای رسانه ملی بازی کرده است.

او دلیل کمرنگ شدن خودش را در بازیگری و کارگردانی نگاه کاملاً تجاری سینما که ارزش های کار هنری را زیر سوال می برد و شرایط مطلوبی که در تلویزیون هم برای ساخت سریال وجود ندارد؛ عنوان کرد.

متوسلانی در پاسخ به این سوال که چرا امروز کار های تلویزیونی و سینمایی نمی توانند همچون گذشته، ماندگار بشوند به خبرنگار خبرگزاری تسنیم، گفت: من فکر می کنم اصالت رمز اصلی ماندگاری آثار هنری است که کمتر این روز ها در کار های تل


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نقش فروشی در سینما و تلویزیون حقیقت دارد

نقش فروشی در سینما و تلویزیون حقیقت دارد