مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 27 خرداد 1398 ساعت 12:162019-06-17دانش

سیاست گذاری های متمرکزی برای عمومی سازی دستاورد های علمی در وزارت علوم انجام شده است


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار دانشگاه خبرگزاری دانشجو، منصور غلامی، وزیر علوم، تحقیقات و فناوری در کارگاه بین المللی سیاست گذاری ترویج علم که هم اکنون در وزارت علوم در حال برگزاری است، - وزیر علوم گفت: در سال های اخیر سیاست گذاری متمرکزتری بر ترویج علم و عمومی سازی دستاورد های علمی و دانشگاهی در سطح عموم جامعه از سوی وزارت علوم انجام شده است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار دانشگاه خبرگزاری دانشجو، منصور غلامی، وزیر علوم، تحقیقات و فناوری در کارگاه بین المللی سیاست گذاری ترویج علم که هم اکنون در وزارت علوم در حال برگزاری است، گفت: ترویج علم و فناوری یک فعالیت نظام یافته با مشارکت نهاد های مختلف همچون نهاد های آموزشی، دولت ها، نهاد های اقتصادی و جامعه مدنی است که امکان دسترسی و درک عامه مردم از نتایج علمی را میسر می سازد.

غلامی ادامه داد: هدف از ترویج علم و فناوری جلب توجه سطوح مختلف جامعه و به ویژه بخش عمومی آن به واقعیت ها و دستاورد های علمی و فناوری است تا از این رهگذر بتوان رویکرد خردگرایانه ای را در سطوح مختلف جامعه ترویج داد و با پیشبرد علوم و فناوری جامعه را در مسیر ترقی و رفاه گذاشت.

وزیر علوم بیان کرد: تجربه ثابت کرده تا عموم یک جامعه، خود را در مسیر حمایت از دستاورد های علمی و فناوری قرار نداده اند، پیشرفت واقعی در آن جامعه اتفاق نیفتاده


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سیاست گذاری های متمرکزی برای عمومی سازی دستاورد های علمی در وزارت علوم انجام شده است

سیاست گذاری های متمرکزی برای عمومی سازی دستاورد های علمی در وزارت علوم انجام شده است