مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 27 خرداد 1398 ساعت 11:562019-06-17ورزشي

تمجید فدراسیون جهانی از سعید معروف


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه ورزشی خبرگزاری دانشجو، فدراسیون جهانی والیبال (FIVB) پس از پیروزی 3 بر صفر شب گذشته تیم ملی والیبال ایران مقابل روسیه در هفته سوم لیگ ملتهای 2019 در ارومیه، - تیم ملی ایران توانست با داشتن سعید معروف در کنار برزیل به هشتمین برد در لیگ ملت های والیبال 2019 دست پیدا کند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه ورزشی خبرگزاری دانشجو، فدراسیون جهانی والیبال (FIVB) پس از پیروزی 3 بر صفر شب گذشته تیم ملی والیبال ایران مقابل روسیه در هفته سوم لیگ ملتهای 2019 در ارومیه، با انتشار گزارشی به تمجید از ستارگان ایران خصوصاً سعید معروف پرداخت.

متن گزارش فدراسیون جهانی به شرح زیر است: ایران با درخشش کاپیتان معروف توانست بازی های خانگی خود در ارومیه را با شکست سه بر صفر روسیه به پایان برساند چرا که با درخشش معروف در دادن پاس ها ایران و خصوصاً امیر غفور به راه افتادند تا امتیازها یکی پس از دیگری برای ایران کسب شوند.

پاسور 33 ساله ایران توانست در این بازی 3 امتیاز را در جریان بازی و 2 امتیاز سرویس کسب کند تا ایران مقابل قهرمان دوره گذشته لیگ ملت ها بهترین عملکرد را داشته باشد.

او در حال حاضر با امتیاز 9.

03 در بالاترین رده ستارگان در پست خود قرار گرفته است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تمجید فدراسیون جهانی از سعید معروف

تمجید فدراسیون جهانی از سعید معروف