مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 27 خرداد 1398 ساعت 11:212019-06-17پزشكي

هزینه 45 هزار میلیارد تومانی مصرف دخانیات بر نظام سلامت تحمیل شده است


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، عبدالرحمان رستمیان معاون فرهنگی دانشگاه علوم پزشکی تهران امروز در نشست خبری با اشاره به برگزاری هفته ملی دخانیات در کشور اظهار داشت: - معاون فرهنگی دانشگاه علوم پزشکی با اشاره به عوارض زیاد مصرف دخانیات بر ارکان مختلف جامعه گفت: مصرف دخانیات باعث تحمیل هزینه 45 هزار میلیارد تومانی بر سیستم درمانی و نظام سلامت می شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، عبدالرحمان رستمیان معاون فرهنگی دانشگاه علوم پزشکی تهران امروز در نشست خبری با اشاره به برگزاری هفته ملی دخانیات در کشور اظهار داشت: یکی از دغدغه ها افزایش شیوع مصرف دخانیات به ویژه قلیان در سنین پایین است.

وی با تاکید بر این که دانشگاه علوم پزشکی تهران در آموزش های لازم در خصوص جلوگیری از مصرف دخانیات توجه دارد، افزود : سالانه 60 هزار مرگ بر اثر مصرف دخانیات در کشور به وقوع می پیوندد و درصد زیادی از سرطان ها به دلیل مصرف سیگار است.

معاون فرهنگی دانشگاه علوم پزشکی با اشاره به عوارض مختلف مصرف سیگار بر جامعه یادآور شد: شاید صنعت بیمه و اقتصاد عوارض زیادی از مصرف دخانیات در کشور ببینند و نمونه آن تحمیل هزینه 45 هزار میلیارد تومانی درمان و نظام سلامت بر اثر مصرف دخانیات است و در کل هزینه های مستقیم، غیرمستقیم و پنهانی برابر با 100 هز


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

هزینه 45 هزار میلیارد تومانی مصرف دخانیات بر نظام سلامت تحمیل شده است

هزینه 45 هزار میلیارد تومانی مصرف دخانیات بر نظام سلامت تحمیل شده است