مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 27 خرداد 1398 ساعت 10:002019-06-17بين الملل

فائز السراج: با حفتر مذاکره نمی کنم


نخست وزیر دولت توافق ملی لیبی اعلام کرد که درباره توقف درگیری در این کشور با رهبر نیروهای موسوم به ارتش ملی لیبی مذاکره نخواهد کرد.

- نخست وزیر دولت توافق ملی لیبی اعلام کرد که درباره توقف درگیری در این کشور با رهبر نیروهای موسوم به "ارتش ملی لیبی" مذاکره نخواهد کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، به نقل از سایت شبکه روسیا الیوم، فائز السراج، نخست وزیر دولت توافق ملی لیبی در واکنش به مذاکره با خلیفه حفتر، رهبر نیروهای موسوم به ارتش ملی لیبی اظهار کرد که با حفتر برای حل بحران لیبی مذاکره نخواهد کرد، چراکه عملکرد وی در سال های اخیر نشان داد که او نمی تواند شریکی در روند سیاسی لیبی باشد.

السراج با بیان اینکه تاکنون شش بار با خلیفه حفتر دیدار و گفت وگو کرده، تأکید کرد که خلیفه حفتر به دنبال کسب زمان بود و سپس جنگنده هایی را برای بمباران طرابلس اعزام کرد.

وی در ادامه بر تداوم دفع حملات نیروهای حفتر به طرابلس تأکید کرد و گفت که رقیب خود (حفتر) را دیکتاتوری مانند معمر قذافی، دیکتاتور سابق لیبی می داند.

نخست وزیر دولت توافق ملی لیبی تصریح کرد: هدف اصلی دولت توافق ملی حفاظت از طرابلس است و به زودی اخبار مثبتی را در این باره خواهیم شنید.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فائز السراج: با حفتر مذاکره نمی کنم

فائز السراج: با حفتر مذاکره نمی کنم