مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 27 خرداد 1398 ساعت 07:512019-06-17اقتصادي

سهم ناچیز ایران از بازار چند هزار میلیارد دلاری غذای حلال در جهان


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، حجت الاسلام سیدرضا تقوی دیروز در نشست خبری خود و در پاسخ به سؤالی مبنی بر اینکه چه اقدام عملی برای افزایش سهم ایران در بازار غذای حلال صورت داده اید؟ گفت: - نماینده ولی فقیه در وزارت جهاد کشاورزی با اشاره به سهم بسیار اندک ایران از بازارچند هزار میلیارد دلاری غذای حلال تاکید کرد: سیاست گذاران کشوربه این بازار مهم کاملا بی توجهند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، حجت الاسلام سیدرضا تقوی دیروز در نشست خبری خود و در پاسخ به سؤالی مبنی بر اینکه چه اقدام عملی برای افزایش سهم ایران در بازار غذای حلال صورت داده اید؟ گفت:امروز تجارت غذای حلال جهانی شده و حتی غیر مسلمانان هم از خوراکی ها و نوشیدنی های حلال خیلی استقبال می کنند.

وی با بیان اینکه هر جای دنیا که نمایشگاه های غذای حلال برپا می شود غیر مسلمانان استقبال بی نظیری از آن می کنند افزود: کل گردش مالی غذای حلال در جهان بیش از 2 هزار میلیارد دلار است و متأسفانه ایران از این بازار بزرگ جهانی جا مانده است.

نماینده، ولی فقیه در وزارت جهاد کشاورزی با بیان اینکه سهم ایران از بازار غذای حلال دنیا کمتر از یک درصد است، گفت:متأسفانه سیاست متمرکزی در کشور ما در زمینه غذای حلال وجود ندارد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سهم ناچیز ایران از بازار چند هزار میلیارد دلاری غذای حلال در جهان

سهم ناچیز ایران از بازار چند هزار میلیارد دلاری غذای حلال در جهان