مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 27 خرداد 1398 ساعت 00:462019-06-16ورزشي

واردات تنباکو از طریق شرکت انگلیسی-آمریکایی با ارز 4200 تومانی


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه ورزشی خبرگزاری دانشجو ، محمدجواد ابطحی نماینده خمینی شهر در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه اخیراً مدارکی به دست نمایندگان رسیده که نشان از وجود تخلفات گسترده در شرکت دخانیات ایران دارد، - نماینده خمینی شهر در مجلس از واردات تنباکو با ارز 4200 تومانی از طریق یک شرکت آمریکایی- انگلیسی خبر داد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه ورزشی خبرگزاری دانشجو ، محمدجواد ابطحی نماینده خمینی شهر در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه اخیراً مدارکی به دست نمایندگان رسیده که نشان از وجود تخلفات گسترده در شرکت دخانیات ایران دارد، گفت: بنده با آقای انصاری رییس کمیته تحقیق و تفحص از شرکت دخانیات نیز در این زمینه صحبت های داشته ام و مدارک و مستندات را به وی ارائه کرده ام.

وی با اعلام اینکه گزارشات جدید باید ضمیمه گزارشی که هیئت تحقیق و تفحص آماده کرده شود، ادامه داد: رییس این کمیته پیشنهاد کرد تا جلسه ای را نیز با وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی در این زمینه داشته باشیم.

نماینده مردم خمینی شهر در مجلس با بیان اینکه گزارشاتی که نمایندگان دارند در بحث تبانی های است که در شرکت دخانیات رخ داده است، افزود: یکی از تخلفات و تبانی های که در مجموعه دخانیات رخ داده این است که ارز 4200 تومانی به یک شرکت آمریکایی- انگلیسی(B.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

واردات تنباکو از طریق شرکت انگلیسی-آمریکایی با ارز 4200 تومانی

واردات تنباکو از طریق شرکت انگلیسی-آمریکایی با ارز 4200 تومانی