مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 26 خرداد 1398 ساعت 21:052019-06-16سياسي

عناب؛ پایه اقتصاد خانواده های خراسان جنوبی


رییس جهاد دانشگاهی خراسان جنوبی با بیان اینکه عناب، پایه اقتصاد خانواده های خراسان جنوبی می شود، گفت: همایش ملی عناب 3 و 4 شهریورماه جاری برگزرار می شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، جلال الدین صادقی، امروز 26 خرداد، در دیدار با مدیرکل زندان ها و اقدامات تأمینی استان اظهار کرد: سازمان زندان ها مستقیماً با آسیب دیدگان و آسیب های اجتماعی در ارتباط است.

وی ادامه داد: سازمان زندان ها یکی از سازمان هایی است که فعالیت های فرهنگی اثرگذاری دارد و این مجموعه نه تنها به زندانی ها رسیدگی می کند بلکه به خانواده آنان نیز توجه دارد.

رییس جهاد دانشگاهی خراسان جنوبی با بیان اینکه در فضای فعلی جامعه این عملیات و فعالیت ارزشمند و ناشناخته است، تصریح کرد: جهاد دانشگاهی نیز در حوزه کاهش آسیب های اجتماعی ذیل برنامه های دبیرخانه آسیب های اجتماعی که به این مجموعه واگذار شده است، فعالیت هایی دارد.

صادقی با اشاره به برگزاری همایش ملی عناب در 3 و 4 شهریورماه جاری، افزود: بخش مهمی از این همایش را فعالیت های جانبی تشکیل می دهد.

وی با تاکید بر توجه به محصول عناب، تصریح کرد: اگر در زندان های استان، در کنار مباحث اشتغال و کارآفرینی زندانیان، ساخت دست سازه های از چوب عناب نیز دنبال شود، می تواند به عنوان یکی از بخش های جانبی در همایش عناب مورد بهره برداری و در معرض


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

عناب؛ پایه اقتصاد خانواده های خراسان جنوبی

عناب؛ پایه اقتصاد خانواده های خراسان جنوبی