مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 26 خرداد 1398 ساعت 18:062019-06-16دانش

دانشجویان دانشگاه آزاد اراک با خانواده شهید آسنجرانی دیدار کردند


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار دانشگاه خبرگزاری دانشجو، یادواره شهدای دانشجوی دانشگاه آزاد اراک برگزار شد و به عنوان حسن ختام این یادواره، اعضای ستاد و برخی مسئولان دانشگاه به دیدار خانواده شهید حمید آسنجرانی، - دانشجویان دانشگاه آزاد اراک در اختتامیه یادواره شهدای این دانشگاه از خانواده شهید حمید آسنجرانی، از شهدای درگیری با گروهک تروریستی پژاک دیدار کردند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار دانشگاه خبرگزاری دانشجو، یادواره شهدای دانشجوی دانشگاه آزاد اراک برگزار شد و به عنوان حسن ختام این یادواره، اعضای ستاد و برخی مسئولان دانشگاه به دیدار خانواده شهید حمید آسنجرانی، از شهدای درگیری نیروی انقلابی با پژاک رفتند.

در این مراسم، علیرضا مشیدی، دبیر ستاد یادواره شهدای دانشجوی دانشگاه آزاد اراک گفت: این برنامه به عنوان اختتامیه یادواره شهدای دانشگاه برگزار شده که شامل چندین برنامه مانند مسابقات فوتسال دانشجویی، تئاتر خیابانی و نمایشگاه دفاع مقدس و برگزار یادواره بوده است.

مشیدی ادامه داد: کانون ها و تشکل های دانشجویی برای برگزاری این یادواره کمک کردند که از همه آنان تشکر می کنیم.

گفتنی است، شهید آسنجرانی در 30 فروردین 89 در محلی معروف به سنگ های آذرین شمال غرب در درگیری با عوامل گروهک تروریستی پژاک به شهادت رسید.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دانشجویان دانشگاه آزاد اراک با خانواده شهید آسنجرانی دیدار کردند

دانشجویان دانشگاه آزاد اراک با خانواده شهید آسنجرانی دیدار کردند