مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 26 خرداد 1398 ساعت 17:202019-06-16اقتصادي

از خودروسازان تحقیق و تفحص کنید/ آنها مکلف به انجام تعهدات خود هستند


تمامی خودروسازان مکلف هستند که به تعهدات خود در مقابل خریداران جامه عمل بپوشانند ضمن اینکه هیچ ملاحظه و محدودیتی برای تحقیق و تفحص از خودروسازان در صورت لزوم ندارم.

- وزیر صنعت، معدن و تجارت گفت: تمامی خودروسازان مکلف هستند که به تعهدات خود در مقابل خریداران جامه عمل بپوشانند ضمن اینکه هیچ ملاحظه و محدودیتی برای تحقیق و تفحص از خودروسازان در صورت لزوم ندارم.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا به نقل از وزارت صنعت، معدن و تجارت، رضا رحمانی در جلسه با اعضای کمیسیون صنایع و معادن مجلس شورای اسلامی گفت: خودروسازان برنامه های مفصلی در حوزه خودرو در بخش های تولید، تأمین نقدینگی و مواد اولیه دارند که این برنامه ها در دستور کار آنها قرار دارد.

او با بیان اینکه پس از عید شرایط جدیدی برای خودروسازها به وجود آمد، تصریح کرد: خودروسازان در تأمین قطعات وارداتی مورد نیاز خودروهای خود دچار مشکل شدند که برای تأمین این قطعات راهکارهایی داریم و البته برای تأمین نقدینگی های مورد نیاز نیز مشکلاتی داریم.

وزیر صنعت، معدن و تجارت در خصوص تحقیق و تفحص از خودروسازها نیز بیان کرد: اطلاعاتی از قبیل لیست اعضای هیأت مدیره شرکت ها و میزان دریافتی های آن ها در طول سالهای قبل، ارائه می شود و در حوزه تحقیق و تفحص هیچ ملاحظه و محدودیتی نداریم و البته بنده با واگذاری خود


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

از خودروسازان تحقیق و تفحص کنید/ آنها مکلف به انجام تعهدات خود هستند

از خودروسازان تحقیق و تفحص کنید/ آنها مکلف به انجام تعهدات خود هستند