مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 26 خرداد 1398 ساعت 15:202019-06-16پزشكي

ایجاد معاونت تولید داخل در سازمان غذا و دارو


وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی از ایجاد معاونت تولید داخل در سازمان غذا و دارو به منظور تسهیل امور تولید داخل در آینده نزدیک خبر داد.

- وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی از ایجاد معاونت "تولید داخل" در سازمان غذا و دارو به منظور تسهیل امور تولید داخل در آینده نزدیک خبر داد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، دکتر سعید نمکی در حاشیه دومین جلسه قرارگاه سازمان غذا و دارو که در محل این سازمان برگزار شد، اظهار کرد: در دو جلسه قرارگاه به منظور شفاف سازی حرکت های درون سازمان غذا و دارو، مقرر شد تمام مصوبات کمیسیون ها به روز روی سایت قرارگرفته و اطلاع رسانی به موقع صورت گیرد تا تمامی ذی نفعان در جریان اتفاقات باشند و کسی احساس عقب افتادگی و بی اطلاعی از امور نداشته باشد.

وی افزود: همچنین در مورد اولویت های بخش دارو و تجهیزات و ارزی که در اختیارداریم، برنامه ریزی کردیم؛ به صورتیکه تا پایان سال کوچک ترین کسری در حوزه تجهیزات پزشکی موردنیاز و داروهای حیاتی نداشته باشیم.

وزیر بهداشت بابیان اینکه شیوه واگذاری امور به شرکت های خصوصی، هیئت امنا و برخی بخش های نیمه دولتی از مواردی بود که در جلسه قرارگاه مورد بررسی قرار گرفت، گفت: پیش از این سازمان غذا و دارو اطلاعات دقیقی از موجودی انبارهای شرکت های دارویی تولیدکننده داخل نداشت که در جلسه گذشته د


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ایجاد معاونت تولید داخل در سازمان غذا و دارو

ایجاد معاونت تولید داخل در سازمان غذا و دارو