مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 26 خرداد 1398 ساعت 14:252019-06-16اجتماعي

گزارشی مبنی بر قاچاق خاک در استان کرمان نداشته ایم


مدیرکل سازمان حفاظت محیط زیست استان کرمان ب
 شاکری با اعلام خبر ابلاغ «قانون حفاظت از خاک» از سوی رییس جمهور و اجرای آن توسط سازمان حفاظت محیط زیست و وزارت جهادکشاورزی اظهار کرد: - مدیرکل سازمان حفاظت محیط زیست استان کرمان ب شاکری با اعلام خبر ابلاغ قانون حفاظت از خاک از سوی رییس جمهور و اجرای آن توسط سازمان حفاظت محیط زیست و وزارت جهادکشاورزی اظهار کرد: تاکنون گزارشی مبنی بر قاچاق خاک در استان کرمان نداشته ایم.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، مرجان شاکری عصر امروز 26 خردادماه در نشست خبری با اصحاب رسانه به موضوع محیط بانان کرمانی اشاره و گفت: حادثه فوت دو شکارچی در درگیری با محیط بانان کرمانی بسیار دردناک و باعث تاسف بود اما باید عنوان کرد این اتفاق تنها یک حادثه بوده است.

وی ادامه داد: دادستانی تاکنون 20 استعلام از نقاط مختلف برای این پرونده گرفته است و تا این لحظه تخلف این افراد احراز نشده اما در صورت احراز تخلف، محیط زیست نیز در کنار دستگاه قضا بوده و با متخلفین برخورد خواهد کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، 11 خرداد سال جاری دو نفر متهم به شکار غیرمجاز طی تعقیب و گریز با محیط بانان پارک ملی خَبْر استان کرمان بر اثر تصادف جان خود را از دست دادند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

گزارشی مبنی بر قاچاق خاک در استان کرمان نداشته ایم

گزارشی مبنی بر قاچاق خاک در استان کرمان نداشته ایم