مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 26 خرداد 1398 ساعت 12:202019-06-16ورزشي

اعزام دوچرخه سواران معلول به پارالمپیک 2020 توکیو


رییس انجمن دوچرخه سواری معلولان از اعزام دوچرخه سواران معلول به بازیهای پارالمپیک 2020 توکیو خبر داد و گفت: برای شرکت در مسابقات کسب سهمیه 2020 توکیو منتظر پاسخ فدراسیون جهانی به فدراسیون دوچرخه سواری هستیم تا بینیم برای شرکت در مسابقات کسب سهمیه در چه .

- رییس انجمن دوچرخه سواری معلولان از اعزام دوچرخه سواران معلول به بازیهای پارالمپیک 2020 توکیو خبر داد و گفت: برای شرکت در مسابقات کسب سهمیه 2020 توکیو منتظر پاسخ فدراسیون جهانی به فدراسیون دوچرخه سواری هستیم تا بینیم برای شرکت در مسابقات کسب سهمیه در چه مسابقاتی می توانیم شرکت کنیم.

فرهاد عصفوری در گفت وگو با ایسنا، افزود: با توجه به اینکه سیاست کمیته ملی پارالمپیک تنها اعزام رشته های مدال آور به بازی های پارالمپیک 2020 توکیو بود، متأسفانه رشته دوچرخه سواری معلولان خارج از این قاعده بود و امکان شرکت در مسابقات کسب سهمیه را نداشت.

اما طی نشستی که اخیراً با محمود خسروی وفا رییس کمیته ملی پارالمپیک داشتیم تصمیم بر این شد که فدراسیون دوچرخه سواری با فدراسیون جهانی مکاتباتی را برای حضور دوچرخه سواران معلول در مسابقات کسب سهمیه داشته باشد تا ببینند در چه مسابقاتی امکان شرکت دوچرخه سواران معلول برای کسب سهمیه وجود دارد تا فدراسیون دوچرخه سواری به کمیته ملی پارالمپیک اعلام کند


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اعزام دوچرخه سواران معلول به پارالمپیک 2020 توکیو

اعزام دوچرخه سواران معلول به پارالمپیک 2020 توکیو