مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 26 خرداد 1398 ساعت 12:202019-06-16سياسي

پیشنهاد ایران به روسیه برای ساخت فرودگاه


معاون حمل ونقل وزیر راه و شهرسازی درخواست ها و مسائل مورد نظر جمهوری اسلامی ایران در حوزه حمل و نقل ریلی، جاده ای، دریایی، هوایی و لجستیکی را به منظور انجام فعالیت های مشترک با روس ها تشریح کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، شهرام آدم نژاد در افتتاحیه دهمین اجلاس جامع گروه کاری همکاری های حمل و نقل بین جمهوری اسلامی ایران و فدراسیون روسیه با ابراز امیدواری نسبت به همگرایی و اشتراک نظر دو کشور ایران و روسیه در عمده مسائل منطقه ای و بین المللی و به ویژه تعاملات مناسب در زمینه ی حمل و نقل بین المللی و ترانزیتی، اظهار کرد: می توانیم در دهمین اجلاس جامع گروه کاری همکاری های حمل و نقل به نتایج سازنده ای دست یابیم.

وی ادامه داد: تا به امروز همکاری های مشترک و موفقیت آمیزی میان دو کشور شکل گرفته و در حال حاضر فضای مناسبی جهت تقویت و ارتقا این همکاری ها در محورهای حمل و نقل ریلی، جاده ای، لجستیکی، دریایی و هوایی شکل گرفته است.

معاون حمل و نقل وزیر راه و شهرسازی با اشاره به نقش مهم و برجسته روسیه به عنوان یکی از کشورهای مؤسس نقش برجسته ای در اتخاذ تصمیمات هفتمین اجلاس شورای هماهنگی کریدور حمل و نقل بین المللی شمال – جنوب که در اسفندماه سال گذشته در تهران برگزار شد، اظهار کرد: اجرایی کردن تمامی مصوبات اجلاس مذکور به عنوان گامی اساسی در فعال ساز


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پیشنهاد ایران به روسیه برای ساخت فرودگاه

پیشنهاد ایران به روسیه برای ساخت فرودگاه