مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 26 خرداد 1398 ساعت 11:452019-06-16سياسي

اعلام آمادگی مرکز دانش پژوهان برای حمایت همه جانبه از تشکل های شاهد و ایثارگر


مدیرکل دفتر دانش پژوهان و تشکل های شاهد و ایثارگر از آمادگی این اداره کل برای حمایت همه جانبه از تشکل های شاهد و ایثارگر در عرصه های مختلف خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، عادل مهری در دیدار با اعضای تشکل دفاع از قربانیان تروریسم ضمن خیرمقدم به مدیرعامل و اعضای هیئت مدیره گفت: در حال حاضر 58 تشکل در تهران و بیش از 60 تشکل نیز در استان ها فعالیت می کنند.

اداره کل دانش پژوهان و تشکل های شاهد و ایثارگر آمادگی دارد زمینه ثبت قانونی این تشکل ها را فراهم کرده و با پشتیبانی از آن ها زمینه های فعالیت مستمر آن ها را مهیا کند.

مدیرکل دفتر دانش پژوهان و تشکل های شاهد و ایثارگر با اشاره به معرفی نخبگان شاهد و ایثارگر برای مدیریت امور اجرایی کشور افزود: تشکل های شاهد و ایثارگر همان گونه که رییس بنیاد شهید و امور ایثارگران همواره تاکید داشته است، می توانند به عنوان اتاق فکر و مجری فعالیت های بنیاد نیز ایفای نقش کنند.

مهری عزت جمهوری اسلامی ایران را مرهون ایثار و فداکاری شهدا و ایثارگران گران قدر دانست و تأکید کرد: اگر امروز ایران اسلامی در جهان سربلند و سرافراز است، به خاطر جان فشانی و از خودگذشتگی شهدا و ایثارگران است که جانانه از ارزش های اسلام ناب محمدی (ص)، نظام و کشور اسلامی ایران دفاع کردند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اعلام آمادگی مرکز دانش پژوهان برای حمایت همه جانبه از تشکل های شاهد و ایثارگر

اعلام آمادگی مرکز دانش پژوهان برای حمایت همه جانبه از تشکل های شاهد و ایثارگر