مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 26 خرداد 1398 ساعت 11:402019-06-16سياسي

زمان ملاقات نمایندگان و وزرا ساعت 12 روزهای دوشنبه


نماینده مردم لنگرود در مجلس نسبت به تغییر جلسات کمیسیون های تخصصی مجلس و زمان دیدار نمایندگان مجلس با وزرا در محل مجلس شورای اسلامی انتقاد و نایب رییس مجلس هم اعلام کرد تا جمع بندی و تصمیم گیری مجدد، - جلسات دیدار نمایندگان و وزرا در حد فاصل جلسات صبح و بعدازظهر مجلس در روزهای دوشنبه بین ساعات 12 تا 14 تشکیل خواهد شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، مهرداد لاهوتی در تذکر شفاهی در جلسه علنی امروز (یکشنبه) با استناد به بند 11 ماده 22 آیین نامه داخلی مجلس، گفت: در همه جای حساس کشور از جمله کمیسیون ها و وزارتخانه های دولت، یک، دو یا سه نماینده مجلس عضو ناظر هستند.

وی ادامه داد: جنابعالی نسبت به اتفاقاتی که در سازمان خصوصی سازی افتاد مصاحبه تلویزیونی داشتید و این سوال را پرسیدید که با وجود حضور دو عضو ناظر مجلس در این سازمان چرا چنین اتفاقی افتاد؟ امروز معاونت مجلس نیز گزارش داد و باید به این سوال پاسخ می داد.

اگر ناظران مجلس در این سازمان حواس شان جمع بود، نباید شاهد این حادثه تلخ و وحشتناک می بودیم.

این عضو کمیسیون برنامه و بودجه مجلس در تذکری دیگر با انتقاد از تغییر جلسات کمیسیون های تخصصی مجلس و زمان ملاقات نمایندگان با وزرا در محل مجلس، گفت: نمایندگان مجلس قبل از تغییر برنامه در مجلس روزهای دوشنبه امور مربوط به حوزه های انتخابیه خود را با وز


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

زمان ملاقات نمایندگان و وزرا ساعت 12 روزهای دوشنبه

زمان ملاقات نمایندگان و وزرا ساعت 12 روزهای دوشنبه