مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 26 خرداد 1398 ساعت 10:502019-06-16سياسي

چرا گزارش کمیسیون عمران درباره سقوط هواپیمای تهران یاسوج منتشر نمی شود


نماینده شاهین شهر در مجلس با انتقاد از قرائت نشدن گزارش مربوط به سقوط هواپیمای تهران یاسوج گفت: مردم باید بدانند چه کسانی مانع قرائت نشدن این گزارش می شوند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، حسینعلی حاجی دلیگانی در جلسه علنی امروز (یکشنبه) در تذکری اظهار کرد: در جلسه علنی امروز معاونت نظارت گزارشی از عملکرد نظارتی کمیسیون های تخصصی قرائت کرد.

سوال این است که چرا به طور مثال گزارش کمیسیون عمران درباره سقوط هواپیمای تهران یاسوج بعد از گذشت یک و سال نیم هنوز منتشر نشده است.

وی افزود: این حق نمایندگان و مردم است که بدانند چه کسانی مقصر هستند و چرا نمی گذارد که شفاف سازی صورت گیرد چه کسانی پشت پرده هستند آیا هیئت رییسه اجازه نمی دهد و یا این که دیگران این کار را انجام می دهند؟ گزارش کمیسیون عمران تهیه شده اما بعد از گذشت ماه ها هنوز منتشر نشده است.

نماینده شاهین شهر در تذکری دیگری اظهار کرد: در بخش دیگر معاونت نظارت به موضوع رعایت نشدن بسیاری از مهلت ها اشاره ای نشده است.

طبق ماده 234 باید گزارش های نظارتی ظرف 10 روز تهیه شود اما بعضاً این کار تا سه ماه هم طول می کشد یا این که درباره تحقیق و تفحص ها دو هفته زمان است اما گزارش ها بیشتر به طول می انجامد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

چرا گزارش کمیسیون عمران درباره سقوط هواپیمای تهران یاسوج منتشر نمی شود

چرا گزارش کمیسیون عمران درباره سقوط هواپیمای تهران یاسوج منتشر نمی شود