مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 26 خرداد 1398 ساعت 09:252019-06-16سياسي

انتقاد فراهانی از عدم ارائه گزارش بودجه ای توسط شهرداری


رییس کمیته برنامه و بودجه شورای شهر تهران از عدم ارائه گزارش از سوی شهرداری درباره نحوه هزینه کرد بودجه سال 98 انتقاد کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، مجید فراهانی صبح امروز در جلسه علنی شورای شهر تهران و در تذکر پیش از دستور خود با بیان این که بودجه به عنوان یک سند مدیریت مالی است و عملکرد یک ساله مدیریت شهرداری ، مهمترین ابزار برای تعیین جهت گیری ها ، خدمات و اقدامات و غیره آن مجموعه است گفت: بودجه باید جامع، دقیق و متعادل و غیره تنظیم شود و پس از تصویب شورای شهر نیز لازم الاجرا است.

وی با بیان اینکه نظارت بر اجرای بودجه و ارائه گزارش های شفاف و به موقع از نحوه اجرای بودجه نیز لازم است گفت: شهرداری تهران بر اساس یکی از تبصره های بودجه سال 98 موظف است جلسات کمیته تخصصی منابع نقد و غیرنقد را حداقل یک بار در ماه برگزار کند اما 50 روز از آغاز سال گذشته و هنوز گزارشی درباره برگزاری این جلسات، اولویت بندی مصارف، تخصیص اعتبارات از سوی شهرداری به شورا ارائه نشده است و این در حالی است که باید این گزارشات به موقع ارسال می شد که نشده است.

وی در خاتمه ابراز امیدواری کرد با اقدام مؤثر و به موقع حناچی شاهد توجه بیشتر به نظارت بر اجرای بودجه شهرداری تهران به عنوان یک سند مدیریت مالی باشیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

انتقاد فراهانی از عدم ارائه گزارش بودجه ای توسط شهرداری

انتقاد فراهانی از عدم ارائه گزارش بودجه ای توسط شهرداری