مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 26 خرداد 1398 ساعت 07:552019-06-16سياسي

آماده آموزش و توانمندسازی زنان کشورهای اسلامی هستیم


معاون رییس جمهور در امور زنان و خانواده تاکید کرد: آماده آموزش و توانمندسازی زنان کشورهای مختلف به ویژه کشورهای اسلامی در زمینه های آموزش خلاقیت، - هنر و صنایع دستی هستیم.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، معصومه ابتکار در مراسم اختتامیه چهارمین جشنواره بین المللی خلاقیت و نوآوری تبریز در هنرهای اسلامی و صنایع دستی اظهار کرد: جمهوری اسلامی ایران افتخار می کند که میزبان چنین رویدادی است، هنر، صنایع دستی و خلاقیت مستقیماً با فرهنگ، اقتصاد و اشتغال ما پیوند دارد و می تواند به پیوندهای بیشتر بین کشورهای اسلامی کمک کند و توانمندی زنان در این زمینه نقش محوری دارد.

وی افزود: بیش از 75 درصد از صنایع دستی در کشورمان توسط زنان تولید می شود و قطعاً در سایر کشورها هم مشابه این امر صادق است، امیدواریم این روند استمرار یابد و بتوانیم شاهد استمرار آموزش ها و برگزاری این نمایشگاه ها باشیم.

وی ادامه داد: کشور ایران بیش از 40 سال است که حافظ هنر، هویت ایرانی و ارزش های اسلامی است؛ به طوریکه 80 درصد از فرش های دست بافت جهان در این کشور تولید می شود که بهترین شان در تبریز پیدا می شود.

ابتکار با تاکید بر نقش زنان ایرانی در حفظ هویت ایرانی، گفت: زنان ایرانی نقش مهمی در اقتصاد و بخش های کشاوری، فناوری های نوین و علوم مختلف ایفا می کنند، همچنین بخش زیادی از تاریخ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آماده آموزش و توانمندسازی زنان کشورهای اسلامی هستیم

آماده آموزش و توانمندسازی زنان کشورهای اسلامی هستیم