مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 26 خرداد 1398 ساعت 07:512019-06-16بين الملل

تبعیت بن سلمان از آمریکا در اتهام زنی به ایران


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری دانشجو، بعد از ادعا های بی سند و مدرک مقامات آمریکایی درباره دست داشتن ایران در حادثه برای دو نفتکش در دریای عمان، - ولی عهد سعودی به تبعیت از سران کشور های غربی، ایران را به دست داشتن در حادثه برای دو نفتکش در دریای عمان متهم کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری دانشجو، بعد از ادعا های بی سند و مدرک مقامات آمریکایی درباره دست داشتن ایران در حادثه برای دو نفتکش در دریای عمان، این بار محمد بن سلمان ، ولی عهد سعودی مسئول تداوم این زنجیره اتهام زنی علیه تهران شد.

بن سلمان در گفتگو با نشریه الشرق الاوسط مدعی شد: بعد از حصول توافق هسته ای، ایران بودجه (بخش نظامی) را افزایش داد.

بعد از برجام همچنین حمایت های ایران از گروه های منطقه ای بیشتر شد .

وی در این مصاحبه که بخشی از آن بامداد یکشنبه منتشر شد، با تکرار ادعا های بی اساس اروپایی ها مبنی بر تلاش ایران برای اقدامات تروریستی، گفت: امیدواریم رژیم ایران، رویکرد ستیزه جویانه را متوقف کند .

ولی عهد سعودی که کشورش بیشتر از چهار سال است مردم یمن را به خاک و خون می کشد، مدعی شد: رژیم ایران حامی تروریسم و گسترش ویرانی در منطقه است .

بن سلمان سپس به تأسی از خط دهندگان غربی خود، بدون ارائه هیچ مدرکی ادعا کرد: رژیم ایران به سفر نخست وزیر ژاپن به تهران احترام نگ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تبعیت بن سلمان از آمریکا در اتهام زنی به ایران

تبعیت بن سلمان از آمریکا در اتهام زنی به ایران