مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 26 خرداد 1398 ساعت 07:402019-06-16سياسي

یک عکس استثنایی از رکوردداران فضانوردی جهان


در سال 1969 فرانک بورمن فرمانده آپولو-8 سفری به مسکو داشت و به رغم پنهان کاری های دوران شوروی توانست با فضانوردان آن دوره ملاقات و از شهر ستاره ای(محل زندگی و آموزش فضانوردان روس) دیدن کند.

- در سال 1969 فرانک بورمن فرمانده آپولو-8 سفری به مسکو داشت و به رغم پنهان کاری های دوران شوروی توانست با فضانوردان آن دوره ملاقات و از شهر ستاره ای(محل زندگی و آموزش فضانوردان روس) دیدن کند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا؛ می توان گفت ارزشمندترین و کمیاب ترین تصویری که در جریان این دیدار تاریخی ثبت شد، عکس یادگاری او با گروهی از فضانوردان روس است.

در این عکس چند کیهان نورد حضور دارند که هر کدام در تاریخ فضانوردی نقش مهمی داشتند و رکوردی به اسم آنها به ثبت رسیده است.

ردیف نشسته از راست به چپ: پاول بیلیایف فرمانده سفینه وسخد -2، نخستین راهپیمایی فضایی توسط همکار او در جریان این پرواز صورت گرفت، فرانک بورمن فرمانده آپول و-8، بورمن و دو همراهش پس از گردش در مدار ماه به زمین برگشتند.

این نخستین دیدار نزدیک انسان از ماه بود، والنتینا ترشکوا نخستین زن فضانورد جهان، آندریان نیکلایف فضانورد رکورددار روس و شوهر ترشکوا، نیکلایف و همراهش ویتالی سواستیانف، نزدیک به 18 شبانه روز در سفینه سایوز -9 زمین را دور زدند، یوگنی خرونف فضانورد سایوز -5 و یکی از فضانوردانی که اولین


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

یک عکس استثنایی از رکوردداران فضانوردی جهان

یک عکس استثنایی از رکوردداران فضانوردی جهان