مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 25 خرداد 1398 ساعت 23:502019-06-15اقتصادي

ممنوعیت واردات 332 کالای پزشکی / علت نوبت های طولانیِ جراحی در بیمارستان ها


مدیرکل امور تجهیزات و ملزومات پزشکی، از ممنوعیت ورود 332 کالای پزشکی خارجی به کشور خبر داد و در عین حال درباره قاچاق تجهیزات پزشکی، وضعیت طلب های شرکت های تجهیزات پزشکی از بیمارستان ها و دلیل نوبت دهی های طولانی در مراکز درمانی توضیحاتی ارائه داد.

- مهندس سید حسین صفوی در گفت وگو با ایسنا، درباره وضعیت تامین تجهیزات و ملزومات پزشکی در نیمه دوم امسال، گفت: بحث تامین تجهیزات پزشکی را بر اساس برنامه ریزی هایمان پیش می بریم و مشکلی در زمینه تامین این تجهیزات در کشور پیش نخواهد آمد.

هرچند که تامین ارز و نقل و انتقالات آن نسبت به گذشته دشوارتر شده است و کار را برایمان کندتر می کند، اما به طور کلی نگران کمبود تجهیزات و ملزومات پزشکی در کشور نیستیم.

ذخایر استراتژیک 3 ماهه تجهیزات پزشکی وی با بیان اینکه همانطور که تاکنون توانستیم با وجود همه مشکلات تامین تجهیزات پزشکی را پیش بریم، افزود: طبق استانداردها در حوزه تجهیزات پزشکی، ذخایر استراتژیک مان به صورت سه ماهه پیش بینی می شود.

در حال حاضر هم در اقلام ضروری تر حتی بیش از سه ماه ذخیره داریم.

در عین حال پیگیر تامین آن ها هم برای نیمه دوم سال هستیم.

ورود 332 کالای پزشکی خارجی به کشور ممنوع شد صفوی در ادامه صحبت هایش با اشاره به قانون وزارت بهداشت مبنی بر ممنوعیت واردات تجهیزات و ملزوم


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ممنوعیت واردات 332 کالای پزشکی / علت نوبت های طولانیِ جراحی در بیمارستان ها

ممنوعیت واردات 332 کالای پزشکی / علت نوبت های طولانیِ جراحی در بیمارستان ها