مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 25 خرداد 1398 ساعت 20:062019-06-15دانش

دانشجویان چهارمحال و بختیاری به اردوی راهیان نور غرب و جنوب کشور اعزام می شوند


سعید کریمی، مسئول بسیج دانشجویی استان چهارمحال و بختیاری در گفتگو با خبرنگار دانشگاه خبرگزاری دانشجو، با اشاره به اعزام دانشجویان دانشگاه های این استان به اردوی راهیان نور غرب و جنوب کشور گفت: - مسئول بسیج دانشجویی چهارمحال و بختیاری گفت: دانشجویان دانشگاه های این استان در قالب کاروان راهیان نور به مناطق عملیاتی هشت سال دفاع مقدس در غرب و جنوب کشور اعزام خواهند شد.

سعید کریمی، مسئول بسیج دانشجویی استان چهارمحال و بختیاری در گفتگو با خبرنگار دانشگاه خبرگزاری دانشجو، با اشاره به اعزام دانشجویان دانشگاه های این استان به اردوی راهیان نور غرب و جنوب کشور گفت: نشست اعضای قرارگاه راهیان نور استان چهارمحال و بختیاری با حضور سعید کریمی رییس دانشگاه شهرکرد معاونان فرهنگی و کارشناسان دانشگاه های استان با هدف هماهنگی در خصوص اعزام راهیان نور غرب (کردستان) و جنوب کشور در دانشگاه شهرکرد برگزار شد.

کریمی مطرح کرد: در این نشست به برگزاری هدفمند اردو های راهیان نور غرب و جنوب کشور با همکاری دانشگاه های استان و بسیج دانشجویی استان تاکید شد.

مسئول بسیج دانشجویی استان چهارمحال و بختیاری خاطرنشان کرد: هدف از اعزام کاروان راهیان نور به مناطق عملیاتی هشت سال دفاع مقدس، آشنایی نسل جوان و نوجوان با فرهنگ دفاع مقدس، معرفی الگو ها و اسط


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دانشجویان چهارمحال و بختیاری به اردوی راهیان نور غرب و جنوب کشور اعزام می شوند

دانشجویان چهارمحال و بختیاری به اردوی راهیان نور غرب و جنوب کشور اعزام می شوند