مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 25 خرداد 1398 ساعت 13:212019-06-15دانش

دبیرخانه دائمی ارتباط علوم انسانی و صنعت افتتاح شد


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، به نقل از وزارت علوم، دبیرخانه دائمی ارتباط علوم انسانی و صنعت، در حاشیه همایش سراسری برنامه ریزی زبان در ایران ، - نخستین دبیرخانه دائمی ارتباط علوم انسانی و صنعت با حضور معاون پژوهش و فناوری وزارت علوم، در پژوهشگاه علوم انسانی و مطالعات فرهنگی افتتاح شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، به نقل از وزارت علوم، دبیرخانه دائمی ارتباط علوم انسانی و صنعت، در حاشیه همایش سراسری برنامه ریزی زبان در ایران ، با حضور مسعود برومند معاون پژوهش و فناوری وزارت علوم، تحقیقات و فناوری و قبادی رییس پژوهشگاه علوم انسانی و مطالعات فرهنگی در محل این پژوهشگاه افتتاح شد.

برومند معاون پژوهشی وزیر علوم، با بیان اینکه لازم است پژوهشگاه علوم انسانی و مطالعات فرهنگی در مراکز صنعتی حضور یابد و از نزدیک با مشکلات و نیاز های آن ها آْشنا شود اظهار داشت: این حضور و گفتگو می تواند باعث افزایش تعامل و آگاهی آن ها از توانایی های حوزه علوم انسانی شود تا در آینده، اهالی صنعت بیش از پیش برای حل مشکلات خود به علوم انسانی و پژوهشگران و دانشمندان این حوزه مراجعه کنند.

قبادی رییس پژوهشگاه علوم انسانی و مطالعات فرهنگی نیز با اشاره به برگزاری باشکوه همایش های ملی متعدد در این حوزه و به ویژه همایش ارتباط علوم انس


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دبیرخانه دائمی ارتباط علوم انسانی و صنعت افتتاح شد

دبیرخانه دائمی ارتباط علوم انسانی و صنعت افتتاح شد