مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 25 خرداد 1398 ساعت 11:202019-06-15سياسي

تدریس خصوصی زبان


هر فردی با توجه به شرایط و اهدافی که برای آینده کاری و تحصیلی خود در نظر دارد یادگیری زبان انگلیسی و یا دیگر زبان های خارجی را جزء اولویت های خود قرار می دهد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، بنابر اعلام آموزشگاه زبان گات، اهمیت یادگیری زبان دوم به قدری است که برای پیشبرد اهداف خود در مقاطع تحصیلی بالا و یا مراوده های کاری با کشورهای خارجی نیازمند آن هستید.

حال اگر به دنبال بهترین آموزشگاه زبان هستید و قصد دارید از کلاس های تدریس خصوصی زبان و یا ترمیک (گروهی) بهره ببرید با ما همراه باشید.

شرایط کلاس های تدریس خصوصی زبان اگر برای ادامه تحصیل، کار، مراوده تجاری با کشورهای خارجی و یا هر هدف دیگری قصد سفرهای کوتاه مدت و یا بلندمدت به کشورهای خارجی را دارید اما از طرفی مدت زمان محدودی در اختیار دارید به شما شرکت در کلاس های خصوصی مؤسسه زبان گات را پیشنهاد می کنیم.

شرایط تدریس خصوصی زبان در این مجموعه بسیار ویژه و فوق العاده می باشد.

انتخاب تعداد روزهای برگزاری کلاس در طی هفته، مدت زمان هر جلسه، محل برگزاری (منزل، آموزشگاه، محل کار) به عهده شخص زبان آموز می باشد.

کارشناسان و مشاوران مجرب در این مؤسسه نسبت به زمانی که در اختیار دارید، بهترین برنامه ریزی را برای آموزش شما در نظر می گیرند که پس از اتمام دوره ها می توانید در آزمون سفارت و یا آزمون


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تدریس خصوصی زبان

تدریس خصوصی زبان