مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 25 خرداد 1398 ساعت 11:162019-06-15دانش

پلتفرم ارائه خدمات آزمایشگاهی به صورت اعتباری تهیه شده است


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه فناوری خبرگزاری دانشجو به نقل از مرکز ارتباطات و اطلاع رسانی معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری، رضا اسدی فرد مدیر شبکه آزمایشگاهی فناوری های راهبردی معاونت علمی و فناوری درباره اجرای طرح ارائه خدمات آزمایشگاهی به صورت اعتباری، - مدیر شبکه آزمایشگاهی فناوری های راهبردی معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری، گفت: با تهیه پلتفرم ارائه خدمات آزمایشگاهی به صورت اعتباری، ارائه این خدمات شتاب گرفت.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه فناوری خبرگزاری دانشجو به نقل از مرکز ارتباطات و اطلاع رسانی معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری، رضا اسدی فرد مدیر شبکه آزمایشگاهی فناوری های راهبردی معاونت علمی و فناوری درباره اجرای طرح ارائه خدمات آزمایشگاهی به صورت اعتباری، اظهار کرد: در این پلتفرم، سازمان ها و نهاد های مختلف می توانند میزان حمایت خود از پژوهشگران و مجریان طرح های پژوهشی و تحقیق و توسعه را در باشگاه مشتریان شبکه آزمایشگاهی ثبت کنند.

اسدی فرد افزود: این افراد (حقیقی و حقوقی) با مراجعه به همه آزمایشگاه های عضو شبکه در سراسر کشور، می توانند خدمات آزمایشگاهی مورد نیاز خود را تا سقف حمایت تعریف شده، دریافت کنند.

بنا به گفته اسدی فرد، هدفمندسازی حمایت های تحقیق و توسعه و پژوهانه ها، قابل رصد بودن خدمات آزمایشگاهی دریافت شده و همچنین ع


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پلتفرم ارائه خدمات آزمایشگاهی به صورت اعتباری تهیه شده است

پلتفرم ارائه خدمات آزمایشگاهی به صورت اعتباری تهیه شده است