مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 25 خرداد 1398 ساعت 10:462019-06-15فرهنگي

از پرتره شهید نواب صفوی تا مرور آثار زنده یاد علی حاتمی در شبکه 4


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو ، جشنواره مستند شبکه چهار سیما که پخش از 18 خرداد ماه آغاز شد، این هفته با پخش 7 فیلم مستند به پایان می رسد؛ - نواب، پروپاگاندا، نا آباد، فیلسوف گفتگو، هشت بهانه کوچک برای یادآوری و آن معلم بی استاد عناوین مستند هایی است که در هفته آخر جشنواره مستند شبکه چهار سیما به نمایش در می آید.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو ، جشنواره مستند شبکه چهار سیما که پخش از 18 خرداد ماه آغاز شد، این هفته با پخش 7 فیلم مستند به پایان می رسد؛ بنابراین گزارش، نواب، پروپاگاندا، نا آباد، فیلسوف گفتگو (2 قسمت)، هشت بهانه کوچک برای یادآوری و آن معلم بی استاد عناوین مستند هایی است که به ترتیب از 25 تا 31 خرداد ماه هر شب ساعت 23 پخش می شود.

در ادامه توضیحات هرکدام از این فیلم های مستند آمده است: مستند نواب به به کارگردانی سید حسن یوسفی و تهیه کنندگی مهدی مطهر روز شنبه 25 خرداد پخش می شود.

این مستند نوعی پرتره است از شهید سید مجتبی میرلوحی که به نواب صفوی معروف است؛ و در آن سعی شده است تا در کنار معرفی شخصیت نواب، شروع و پایان فداییان اسلام و بررسی عملکرد آن ها نیز در روایت این مستند گنجانده شود.

اعدام های انقلابی فداییان و نواب نیز از مسائلی است که در این مستند به نمایش گذاشته شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

از پرتره شهید نواب صفوی تا مرور آثار زنده یاد علی حاتمی در شبکه 4

از پرتره شهید نواب صفوی تا مرور آثار زنده یاد علی حاتمی در شبکه 4